Csak teljesen új, eredeti állapotú terméket tudunk visszavenni, amely tiszta, sértetlen, használatlan, és a termékcímke is rajta van.
AKCIÓS RUHÁT SEMMILYEN MÓDON NEM VÁSÁROLUNK VISSZA!
Amennyiben lehetséges, kérjük, a visszaküldéshez válaszd a GLS futárszolgálatot, mivel velük kiváló tapasztalataink vannak. https://www.ecsomag.hu/hu
Visszaküldés határideje: 14 nap, a termék visszajuttatási költsége a vásárlót terheli.
Személyes vásárlásra és termék személyes visszajuttatására nincs lehetőség!
A csomag megérkezését követően ellenőrizzük, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használatlan állapotban van-e, amennyiben mindent rendben találunk, a feladó által megadott számlaszámra utaljuk a visszáru termék(ek) összegét.
Kérjük, hogy a csomagban helyezd el a számlaszámot és bankszámlaszám tulajdonos nevét (hibásan vagy hiányosan megadott utalási adatokért nem vállalunk felelősséget), amelyre utalhatunk illetve a termék(ek) számláját. Ezek hiányában nem tudjuk megkezdeni a visszáru folyamatot.
A termék(ek) árát kézhezvételtől számított 10 munkanapon belül belül visszautaljuk részedre. A visszajuttatási költséget nem áll módunkban megtéríteni.
Az eredeti kiszállítás költségét a Fogyasztó nem követeli a vállalkozástól, az a fogyasztót terheli.
Kizárólag ingyenes csomagot áll módunkban átvenni! Portós, vagy utánvétellel feladott csomag átvételét visszautasítjuk, ezáltal pedig a csomag visszajut a feladóhoz.
Cserére tehát a szó szoros értelemben nincs lehetőség: a megfelelő állapotban visszaküldött termék árát visszatérítjük, újabb rendelés leadása lehetséges természetesen, de külön kezeljük a két csomagot.
Ahová a fenti információk alapján vissza kell küldeni a terméket/termékeket:
Czeglédi Erika Sára
6726 Szeged,
Túzok utca 10/C.
+36705834637
info@sztilo.hu
A fentitől eltérő címzés esetén nem áll módunkban átvenni a csomagot!