Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Termék visszaküldés, csere

yesCsak teljesen új, eredeti állapotú terméket tudunk visszavenni, amely tiszta, sértetlen, használatlan, és a termékcímke is rajta van.

yesAKCIÓS RUHÁT SEMMILYEN MÓDON NEM VÁSÁROLUNK VISSZA!

yesAmennyiben lehetséges, kérjük, a visszaküldéshez válaszd a GLS futárszolgálatot, mivel velük kiváló tapasztalataink vannak.  https://www.ecsomag.hu/hu 

yesVisszaküldés határideje: 14 nap, a termék visszajuttatási költsége a vásárlót terheli. 

yesSzemélyes vásárlásra és termék személyes visszajuttatására nincs lehetőség!

yesA csomag megérkezését követően ellenőrizzük, hogy a visszaküldött termék sértetlen és használatlan állapotban van-e, amennyiben mindent rendben találunk, a feladó által megadott számlaszámra utaljuk a visszáru termék(ek) összegét.

yesKérjük, hogy a csomagban helyezd el a számlaszámot és bankszámlaszám tulajdonos nevét (hibásan vagy hiányosan megadott utalási adatokért nem vállalunk felelősséget), amelyre utalhatunk illetve a termék(ek) számláját. Ezek hiányában nem tudjuk megkezdeni a visszáru folyamatot.

yesA termék(ek) árát kézhezvételtől számított 10 munkanapon belül belül visszautaljuk részedre. A visszajuttatási költséget nem áll módunkban megtéríteni. 

yesAz eredeti kiszállítás költségét a Fogyasztó nem követeli a vállalkozástól, az a fogyasztót terheli.

yesKizárólag ingyenes csomagot áll módunkban átvenni! Portós, vagy utánvétellel feladott csomag átvételét visszautasítjuk, ezáltal pedig a csomag visszajut a feladóhoz.

yesCserére tehát a szó szoros értelemben nincs lehetőség: a megfelelő állapotban visszaküldött termék árát visszatérítjük, újabb rendelés leadása lehetséges természetesen, de külön kezeljük a két csomagot.

Ahová a fenti információk alapján vissza kell küldeni a terméket/termékeket:

Czeglédi Erika Sára
6726 Szeged,
Túzok utca 10/C.

+36705834637
info@sztilo.hu
 

A fentitől eltérő címzés esetén nem áll módunkban átvenni a csomagot!